כותרת לבלוג

בלוג ייעוץ משכנתא - שאלות, תשובות וחדשות

כל השאלות שמעניינות אתכם בתחום ייעוץ המשכנתאות שלא העזתם לשאול ו/או לא היה לכם את מי לשאול או שהנכם מעוניינים לקבל חוות דעת מקצועית נוספת.


יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

5 דברים שלא ידעתם משכנתא

יש הרבה דברים שאפשר לבדוק באינטרנט על משכנתא ובכלל על ייעוץ משכנתא. אבל יש כמה דברים שמסתתרים בין השורות ולא תמיד מצליחים למצוא מקום בכתבות הרגילות באינטרנט


  1. אין הגבלה על כמות המשכנתאות שאדם יכול לקחת בחייו או במקביל, על אותו נכס או על מספר נכסים, כל עוד עומד בקריטריונים הבסיסיים לקבלת משכנתא.
  2. הסכום המינימאלי למשכנתא הינו 50,000 ₪ ותקופת השנים המינימאלית הינה 4 שנים (למעט הלוואות גישור שניתנות לתקופות קצרות יותר)
  3. אף פעם לא מאוחר – משכנתא אינה מוגבלת בגיל. למרות שיש כאלו שסבורים כי אינם יכולים לקחת משכנתא עקב גילם המתקדם, אין הגבלה פורמלית על הגיל המקסימלי בו ניתן
  4. לקחת משכנתא וההחלטה נתונה לשיקול דעת הבנק בהתאם לנתוני הלקוח (הגיל המינימאלי הוא 18)גם תושבי חוץ שאינם אזרחי ישראל ואינם מתגוררים בישראל יכולים לקחת משכנתא בישראל לצורך רכישת נכס בישראל. לצורך כך, עליהם להוכיח הכנסות פורמליות מהארץ בה משתכרים ולעמוד בקריטריונים הנהוגים בארץ לקבלת משכנתא ובנוהל תושבי חוץ.
  5. משכנתא אינה מחייבת ניהול חשבון באותו הבנק בו נלקחת המשכנתא. ההחזר החודשי של המשכנתא יורד בהוראת קבע מחשבון הבנק שתבחרו. בנוסף, מבחינת ניהול המשכנתא, אין משמעות לסניף בו נלקחת המשכנתא (בניגוד לסניף עובר ושב) ואת השירות שלאחר לקיחת המשכנתא, ניתן לקבל מהמוקד הארצי של הבנק או באמצעות כל סניף משכנתאות אחר.
מוזמנים ליצור איתנו קשר על כל נושא שהוא בנושא משכנתא וסביבתה. קשבורד למשכנתאות: www.cash4m.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה